vrijdag 13 september 2013

Lekker wakker worden




Gisteravond ging ik eerder naar bed dan Claudia en de kinderen. Zij hebben vakantie en ik niet. Omdat ik lekker alleen in ons grote bed lag, lag ik heerlijk breeduit in het midden van het bed. Lekker de ruimte. Al snel viel ik in een diepe slaap. Opeens schrik ik wakker. Het is heel erg donker in de slaapkamer. Het moet diep in de nacht zijn. Ik draai me om richting de wekker, maar merk dat dat niet kan. Ik lig vastgebonden op mijn rug op bed.

Ik zie helemaal niets. Ik heb een blinddoek voor. Daarom is het zo donker. Ik voel dat mijn onderbroek naar beneden is getrokken, strak achter mijn balzak, zodat mijn ballen een beetje afgekneld worden. Natuurlijk is mijn penis keihard. Ik hoor Claudia grinniken. "Wil je verder slapen, of wil je weten wat er verder nog met je kan gebeuren?" vraagt ze.

Opeens voel ik de koele handen van Claudia om mijn penis. Zonder genade begint ze er heel erg hard aan te rukken. Dan stopt ze. Met één hand trekt ze mijn onderbroek verder naar beneden en voel ik haar hand op mijn balzak. Dan voel ik een scherpe pijn. En nog een keer. De trut heeft klemmen op mijn balzak geklemd. Wat baal ik. Ik ben nog maar half wakker en ik heb nu al zo'n pijn. Dan gaat de scherpte van de pijn over in genot. Langzaam begin ik te genieten van de pijn. Met haar nagels gaat Claudia over mijn borst naar beneden. Met haar scherpe nagels gaat ze over mijn blootgelegde eikel.

Lees de rest van mijn belevenis in mijn boek "Male Switch Vertelt".

Geen opmerkingen:

Een reactie posten