maandag 2 september 2013

Carnaval



Vanavond zaten we met ons allen te kijken naar "Take me Out". Vooral die opmerkingen van de dames over de heren zijn vaak erg vermakelijk. Alle dames hadden sexy kostuumpjes aan. Dat deed me denken aan carnaval van verleden jaar. Onze kinderen verheugden zich heel erg op het carnavalsfeest op school. Onze zoon wilde gaan als Indiana Jones, onze oudste dochter als een kat en onze jongste als prinses. Dat laatste was zo geregeld. Claudia is ontwerpster en heeft zo een prachtige jurk met alles daarbij gemaakt.

Indiana Jones leek makkelijk, totdat we ons bedachten dat daar ook een Arabische zweep bij hoort. Waar haal je die zo snel vandaan? We zijn naar feestwinkels geweest en naar een fantasyshop, maar nergens te vinden. Claudia en ik dus naar Christine le Duc. Ook daar niets. Dan maar thuis op internet zoeken. En ja hoor. Op een heerlijke spannende site vond ik een goede Arabische zweep. Ook zag ik daar een mooi kattenmasker voor onze oudste dochter. Deze kon echter alleen met alle andere kledingstukken die daar bij hoorden besteld worden. Natuurlijk mag onze dochter die niet aan, maar het masker was erg mooi. Behalve de Arabische zweep heb ik dan ook direct het kattenkostuum besteld. De volgende dag kwamen alle spullen al binnen. En wat ik hoopte gebeurde.

Toen de kinderen naar bed moesten ging Claudia gelijk met hen naar boven. Op een gegeven moment kwam ze weer naar beneden. En hoe! Ze zag er fantastisch uit. Een heel spannend kostuum aan en de lange zweep in haar handen. "Uitkleden jij," zei Claudia tegen me. "Of wil je met de zweep?" Snel kleedde ik me uit. Volledig naakt stond ik daar voor Claudia. Met de sierlijkheid van een kat liep ze naar me toe.

Lees de rest in mijn boek "Male Switch Vertelt".

Geen opmerkingen:

Een reactie posten